Joo, tosiaan tein päätöksen aloittaa kehoni muokkauksen ja tähdätä vuosien hikistä treeniä ja tiukkaa ruokavaliota jälkeen bodyfitnes-kisoihin! Tämä ajatus on ollut tiedostamatta mielessäni jo pitkään, se vain odotti sen hoksaamista ja sain ahaa-elämyksen kun mietiskelin harrastuksiani ja niiden pidemmän ajan tähtäystä tulevaisuuteen: olen perso pitkille projekteille ja pää poikki-teloituksille. Joskus eräs sanoi vaan mulle, että musta tulis hyvä kehonrakentaja ja siitä mulle on jäänyt ajatus tästä lajista. Bodaus kyllä kiinnostaa, mutta haluan näyttää silti naiselta joten bodyfitness nousi mun lajiksi ja tässä sitä ollaan suuressa suunnitelmassa ja itsetuntokysymyksissä, onko minusta tähän, olenko narsistinen hifistelijä ulkonäön ja ravinnon suhteen, treenien tiimoilta ja ja..

Olin mitä olin, olen pari päivää tässä miettinyt pää punaisena että mitä ensinnäkin valitsen hyväksi palautusjuomaksi treenien jälkeen. Urheilutaustaa jo löytyy onneksi, en ihan tyhjästä ole aloittamassa mutta nyt nousee isommalle tapetille ruokavalio ja sen suhteen mä olen tarkkana kuin porkkana. Jo pelkästään markkinoilla olevien proteiinilisien, palkkareiden ja muiden vastaavien kirjo on saanut mut ähkyyn ihan tosissaan. Kaikki on niin hyviä vaihtoehtoja ja mikään ei kuitenkaan ole ylitse muiden (paitsi hinnoiltaan), foorumit ja keskustelupalstat suorastaan tursuavat mielipiteitä mauista ja tehoista puolesta ja vastaan. Tämän olen onneksi jo tähän mennessä ratkaissut, olen tehnyt valintani mitä ostan mutta sitten se pitäisi sieltä kaupasta saada lukulaitteen läpi ja body-lehden mukana selkäreppuun.. Katseet vaihtavat omistajiaan. Tämä odottaa siis ylihuomenna mua kun palkka tulloo ja pääsen samalla ostamaan uudet treenikamppeet!

Kassatilanne mun proteiini-palkkari-lisien ja body-lehden sekä shakerin kanssa vois olla tämmönen:

"Joo-en-mä-bodaa-vaan-nää-on-mun-miehelle", "nyt alkoi uus elämä", "pöh, tää on vaan mun normisatsi, pääs loppuun kaikki samaan aikaan", *mitä vittua toi kassaämmä tuijottaa*, "jeh, on mulla plussakortti.. ai, jaa että henkkarit... maksoiko nää niin paljon?", *hymyile vaan, katotaan vuoden päästä kun mä tuun sun kassalle ostamaan mun ehrmann-satsini että kenellä on se leveempi perse*, jne jne.. Mä spekuloin valtavasti, tiedetään. Jotenkin mun kynnys mennä kauppaan ostamaan "bodareiden" kamaa on iso, en näytä yhtään siltä että edes kävisin salilla koska sekin harrastus on vasta aloitettu.. Ja mä rakastan sitä niin paljon <3 :) Toivotaan siis hiljaisia hyllyjen välejä! Mä olen monesti käynyt tirkistelemässä palkkaripusseja ja proteiinilisiä ja joka saatanan kerta on joku äijä tullut kyyläämään siihen viereen, mittailemaan mua ja hyllyä että mitäs tytskä noilla muka tekee. Muah hah ajattelen takaisin, sulle taas on tainnut kalja maistua vähän enempi ja kävelen raejuustohyllylle.

Että semmottia. En malta odottaa siis ylihuomista. Mulla on nyt rahat ihan finaalissa, huominen pitäisi vielä kestää röökiaskin jämän kanssa ja kananmunien vetelyjen parissa, kas kummaa kun joku on tyhjentänyt mun ruokavarastot mitkä täytin viimeeksi kun mulla vielä oli rahaa. Joku saakelin syöppö. Mä pystyn visioimaan itseni kaupassa ostamassa treenikamoja mitkä olin jo varannut eilen ja sen miehen kanssa treenaamassa minkä aion pokata salilta tai jostain vastaavista kuvioista: meidän tulee olla samaa henkeä myös lihassa. Eikä pelkästään treenit riitä, eilen olin oikeasti niin pahassa puutteessa ettei tosikaan. Lopetin e-pillereiden syömisenkin kun vasta kuollut kesäromanssini haudattiin lopullisesti, mitä hittoa mä niitä syön kun ei ole edes seksielämää muualla kuin mielikuvituksissani.. Siellä ainakin se on hekumallista. ;)

Untill next time!